Kia tõusis 2013 aastal maailma parimate brändide TOP 100 edetabelis, "Top 100 Best Global Brands", neli kohta ja asub nüüd 83 kohal. Maailma suurima konsultatsiooniagentuuri Interbrand poolt välja antud parimate brändide edetabelis võttis 83 positsiooni Kia Motors Corporation, kes on viimase aasta jooksul tõstnud brändi väärtust 15% ja tõusnud edetabelis nelja koha võrra.

Kia bränd tõusis antud edetabeli 100 parijma brändi hulka eelmisel aastal, hõivates 87nda koha kuid kasvatas oma väärtust viimase aastaga 619 miljoni USD võrra.

Brändi tugevdamiseks on Kia loonud kontseptsiooni "A Different Beat" mis kirjeldab väga selgelt kuhu suunas brändi tootevalik on viimaste aastatega suundunud. Kontseptsioon hõlmab endas kolme peamist iseloomuomadust: elav, eriline ja usaldusväärne. Kia uut brändi identiteeti on juurutatud Kia võrgustikus üle maailma et tagada innnovaatiline ja selge turundustegevus.

Oluliseks on peetud jõuda õige sihtrühmani, kelleks on hingelt noored inimesed, läbi ülemaailmselt populaarsust omavate ürituste sponsorluse nagu FIFA World Cup, Australian Open, NBA.  Viimaste aastatega on väga oluliseks muutunud ka digitaalsete lahenduste kasutamine ja innovaatiline lähenemine. Kia'l on enam kui 250 globaalset ja lokaalset sotsiaalmeedia profiili millega jõutakse umbes 1,4 miljardi inimeseni üle maailma kes kirjutavad iga päev enam kui 300 000 Kia-teemalist kommentaari või jagavad Kia-sisulist postitust.

Viimane Interbrandi poolt antud tunnustus teeniti selle aasta juunikuus kus Kia saavutas 37 koha parimate roheliste brändide nimekirjas "50 Best Global Green Brands 2013".
 
"Top 100 Best Global Brands" 2013 aasta väljaanne põhineb uuringul kus on kasutatud ulatuslikku brändide soorituse analüüsi aga ka parimate praktikate metodoloogiat. Uuring võtab arvesse ettevõtte finantstulemusi ja kasumlikkust investoritele, brändi tegelikku mõju ostuotsusele ja brändi võimet tulevikus kasumlik olla.