Whatcar: Kaido Soorsk
• Esimese korra kohta ootamatult hästi õnnestunud luukpära, mis on kiire, hästi varustatud ja meeldejääva ilmega.
• Stingeritel on ette näidata kolm mootorit (200-370 hj) ja lisaks tagaveolisele autole on valikus ka nelikveolised versioonid.
• Eestis on autode alghind 45 990 eurot (GT-Line-varustuses nelikveoline diisel).
Jalgrattal mööduv nooruk näitab tagasi vaadates ülestõstetud pöialt, tehes seda nii pikalt, et pääseb napilt laternaposti otsa sõitmisest. Säärast tunnustust pole ma kogenud ühegi proovisõiduki roolis, kuid hiirhalli rüütatud Kia Stinger on seda ka väärt. See on Kia poolt esimene Euroopa turgudele toodav tagaveoline luukpära – kuid sedaanivälimusega –, mis on saadaval ka nelikveolisena ning viimistletud Albert Biermanni poolt. See on mees, kes veel alles üsna hiljuti juhtis BMW M-osakonda. Ta viimistles Stingerit Nürburgringil, kus ottomootoriga prototüüp läbis arendustöö vaid mõne nädalaga 480 ringi (umbes 10 000 kilomeetrit). Diiselmootoriga isend olevat katnud „Rohelises Põrgus“ koguni kaks korda pikema vahemaa! Õiget suhtumist näitab seegi, et tagaveoliste isendite varustuses leidub ka läbivust ja meelelahutuslikku poolt parandav piiratud libisemisega diferentsiaal.
LOE EDASI: http://www.whatcar.ee/proovisoit/6343/kia-stinger-rakaranu-esimene-vgitkk