27-28.märtsil toimus Kia Service Advisor Skill Cup 2013 teine voor Tallinnas mille tulemusena selgitati välja parim Baltikumi teeninduse kliendinõustaja.
Teise vooru pääsesid parimad hooldusnõustajad kes selgitati välja elektroonilise testi käigus selle aasta esimeses pooles. Teises voorus oli kaks osa millest esimeses tuli läbida kaks praktilist ülesannet mis põhinesid KIA 10-astmelisel teenindusprotsessil. Esimeses ülesandes pidi hooldusnõustaja läbi tegema sõiduki teenindusse vastuvõtmise protsessi, koos kõikide selle juurde kuuluvate tegevustega – suhtlemine, viisakus, küsimuste esitamise oskus, informatsiooni kogumise oskus, sõiduki ülevaatus koos kliendiga, hinnalubaduse andmine, jne. Teises ülesandes tuli remondis ja hoolduses olnud sõiduk kliendile tagastada, hinnati arve lahti seletamist, küsimustele vastamise oskust, sõiduki lõppkontrolli läbiviimist ja palju muud. Igal pool jälgiti eelkõige seda, et hooldusnõustaja järgib KIA standardeid ja hea teeninduse põhimõtteid. Võistluse üheks eesmärgiks oli ka omandada juurde uusi oskusi ja teadmisi ning rakendada neid igapäevases töös aga samuti jagada saadud kogemusi oma kolleegidele ja parandada seeläbi üldist klienditeeninduse taset.
Võistluse võitis Vladimirs Semenistijs Kia Automobiles SIA (Läti) esindusest, teise koha sai Joosep Ausmees Ülemiste Autokeskus OÜst (Eesti) ja kolmanda koha Janek Härsing Rakvere Autotehnika ASist (Eesti). Võistluse võitja saab esindada Balti riike juunikuus Lõuna-Kores toimuval ülemaailmsel KIA hooldusnõunike võistlusel.
Pildil vasakult: Janek Härsing Rakvere Autotehnika AS, Vladimirs Semenistijs Kia Automobiles SIA ja Joosep Ausmees Ülemiste Autokeskus OÜ