Kas 50 000 eurot maksev KIA Stinger GT suudab Saksa vundamenti mõra lüüa?

Kaur Ilves, Autogeenius

 

Kuidas ajad on muutunud!

Kujutame ette, et 15 aastat tagasi oleks BMW või Audi juhatuse koosolekul globaalse müügi ja turunduse eest vastutav härrasmees – näiteks Ernst – tõsisel ilmel öelnud: “Härrased! Meil on probleem: D-premium segmendis tõstab pead senikuulmatu konkurent – KIA!“

Ilmselt oleks järgnenud minuteid kestev hüsteeriline naer ning soovitus Ernstil senisest rohkem aega veeta oma hobifarmis orgaanilisi, perfektselt ovaalseid kartuleid kultiveerides.

Ometigi on nüüd vaevalt ühe aastaga jõudnud KIA Stinger GT positsiooni, et pea iga võrdlustest tõmbab tõsiseid paralleele tema, BMW 4-Gran Coupe, Audi A5 Sportbacki ja – miks ka mitte – MB C43 AMG ja Jaguar XE-S vahel. Paljude mõistus tõrgub siiamaani sellist nähtust uskumast.

Kuidas on see võimalik? Lihtne – palka Saksa meeskonnast mõni tippmängija, näiteks BMW Motorsport inseneridivisjoni pealik ja peadisainer Audist! Lisa uuendustele avatud meeskond, globaalselt ligitõmbav disainikeel ja maailmavallutuse kokteil ongi segatud.

Loe edasi Autogeeniusest >>>>>>>