Populaarne Kia Sportage linnamaastur on saanud värkendust ning kapoti alla uuendusliku poolhübriid-tehnoloogia. Hinnatase on jätkuvalt mõistlik, ent sama raha eest saab nüüd rohkem (ja moodsamalt) autot.
 
MÕÕDUKAS MÕÕDUTUNNE
 
Sügisannid on valmis saanud ning linnarahvast meelitatakse hordide kaupa kaema, kuidas päriselt elu maal käib. Ikka nii, et küüslauk purki ning sibulad võrkkotiga pimedasse seisma.  Hea võtta, kui toidutegemiseks läheb.
 
Kia Sportage sobis päris hästi septembrikuus Peipsi veerele Sibulatee puhvetite päevale sõitmiseks. Plaan oli keerata külavaheteedele ja taluõuedesse, kus Kia Sportage – tegude poolest maastikuvõimekas – oma pealt 17 cm kliirensiga mutimullahunnikutest ja väiksematest maakividest suudab üle  libiseda. Ja siis see pagasiruum, mis tavaasendis tagaistmete korral 480 liitrit hoidiseid jaksab koju vedada. Ja kui tagumised istmed 40:60 kokku pakkida, siis lisandub veel 1000 liitri jagu ruumi, mida hoolikas pererahvas hea-paremaga täita suudab. Muidugi eeldusel, et kodune külmkapp või sahver kummist on.
 
PLOOMIPUUDEKOOR
 
Testisime – Sportage mahutab ka vabalt kolm kahemeetrist ploomiistikut. Küll ilma ploomideta paraku. Must laepolster osutus nägusaks ja praktiliseks, ei ühtegi kriipsu või kraapsu. Kaalusime ka võimalust paigutada istikud püstiasendisse, sest katuseluugile võiks ju uue praktilise tähenduse anda. Siiski loobusime ekstreemsustest. Pärast tulevad ploomid kiivrikujulised, või midagi hullemat. 
 
SPORTAGE IGAÜHELE
 
Kia Sportage hinnakirja süvenedes jääb silma huvitav hinnapoliitika: võimalus, leida sobiv ja eelarvega klappiv sõiduvahend on väga paljudel. Mudelivärskendus hinda ei tõsta, võiks parafraseerida kunagist eurohüüdu. Esiveolise ja käsikäigukastiga madalaima varustustasemega 1,6 liitrise bensiinimootoriga sõiduvahendi hinnad algavad 18990 eurost. Proovisõidus olnud nelikveolise, 2l diiselmootori ja 8-käigulise automaadiga GT-Line TX tippvarustuses auto eest tuleb välja käia umbes kaks korda rohkem raha.
Värskem Sportage sobib senisest paremini ka loodusesõpradele: nimelt on Kia 2-liitrisele diiselajamile lisanud uudse 48-voldise akutehnoloogia ja elektrimootori, mis kokku annab poolhübriidi. See peaks põhimõtteliselt lindudele ja kaladele pai tegema oma 4% (WLTP) ja 7% (NDEC) võrra vähendatud CO2-emissioonidega. Loodusest ja lindudest lähemalt allpool.