Accelerista: Veli V. Rajasaar
Aastal 2011 lubas Kia oma ideeautoga GT uut peatükki brändi ajaloos. Ja ennäe – autotööstuse kontekstis ei läinudki kaua aega, kuni töö viljad meie ette jõudsid. Kia Stinger on Korea autotootja seni võimsaim ja kiireim seeriamudel, mis lubab astuda tugevalt turul kanda kinnitanud konkurentide varvastele.
Mul oli suurepärane võimalus Mallorcal uustulnukaga lähemat tutvust teha. Pärast kahepäevast testsõitu tuleb tunnistada – see võib tal isegi välja tulla.
AGA SEE ON JU… KIA?!
Täpselt – see tähendab seitsmeaastast garantiid ja omas hinnaklassis kompromissitut lisavarustust. Sellegipoolest on Stingeri suurimaks proovikiviks enda kehtestamine peamiselt Saksa päritolu GT-sedaanide hulgas.
Kia kui brändi maine on põhjendatult tõusujoonel, kuid seda vaid teadjamate hulgas – netikommentaatorid ja pendlitega varustet teadmamehed pistavad aga kriiskama ja keelduvad kategooriliselt proovimastki.
Nende kaotus. Kia vastupidavusindeksi näitajad on sakslastest ettepoole tõmmanud. Stingeri platvormi eest vastutab staažikas BMW M-divisjoni härrasmees.
Dünaamikat on timmitud nii Kia testrajal kui ka Nürburgringil (väidetavalt 10 000 km prototüübi kohta). Ning loomulikult pole ka mugavusvarustusega koonerdatud – kuidas muidu saaks uustulnukas loota sakslastest konkurentide kliente üle meelitada?
LOE EDASI: https://www.accelerista.com/tegijad/veli/kia-stinger-proovikas/